Hledat

Kategorie

UPOZORNĚNÍ

E-shop se neustále doplňuje. Nenašli jste co hledáte? Zavolejte! Petr Ježek +420 603 984 925

CORIMA 3 SPOKE WS TT přední

CORIMA

Plášťová monocoque přední loukoť 3 Spoke WS TT je vhodná triatlon, časovku.

Více informací

Sleva!
39 100,00 Kč vč. DPH

46 000,00 Kč vč. DPH

(cena snížena o 15 %)

  • DOSTUPNOST: na objednávku

 

  • Monocoque přední loukoť 3 Spoke je vhodná triatlon, časovku.
  • Návaznost ráfku na obutí a tvar paprsku má za výsledek lepší aerodynamiku.
  • Nový design ráfku  má šíři 26 mm, což zvyšuje jeho tuhost a minimalizuje odpor vzduchu.
  • Plášťové přední kolo je velmi lehké, jen 895 g, má integrovaný magnet a je dodává se s keramickými ložisky.
  • 3 Spoke jsou vyrobeny z kombinace Ultra light 3K a HM vláken uhlíku (High Modulus), přibližně 20% pevnější než varbon HR .
  • NOVÉ pískované brzdné plochy
  • Pro bezpečné a lepší brzdění, musíte použít brzdové špalky CORIMA (součástí balení), které byly speciálně navrženy na uhlíkové ráfky. Brzdové špalky jsou kompatibilní s botkami Shimano, Campagnolo a Sram.
  • Provedení polepů: bíle, černé a šedé

 

 

Rozměr: 28" 700C,

Šířka: 26mm

Výška: 47mm

Struktura/Materiál: Ultra light 3K

Užití: silniční, triatlon

Provedení: Plášťové

Pískované brzdné plochy

Váha: 895g

 

NUTNO POUŽÍVAT POUZE BRZDOVÉ ŠPALKY CORIMA!!!

  Balení obsahuje: Vak na kolo,  brzdové špalky a prodloužení ventilku + přelep přes ventilek.  



Ráfek plášť:

Všechny CORIMA ráfky jsou postaveny na  strukturální pěně ještě před vložením do formy a mají vložen příčník z UD uhlíkových vláken, pro celkové zvýšení  tuhosti a pevnosti. Tento koncept, nazvaný "Torsion Box", vytvořený a patentovaný společností CORIMA v devadesátých letech a postupně materiálově zdokonalovaný, významně  eliminuje ohyb a průhyb ráfků, který se se vyskytuje u všech dutých karbonových ráfků. Takto navýšená tuhost umožňuje vyšší přenos výkonu a má velký vliv na trvanlivost a celkovou tuhost výpletu. Kolo je schopno reagovat bez větších ztrát energie. Díky této vnitřní pěně – struktuře je kolo schopno i při vysokých rychlostech citlivě reagovat na řízení a přesně vést stopu danou jezdcem. V neposlední řadě takto postavené jádro ráfku ve velké míře absorbuje vibrace, a podílí se i na zvukovém projevu oproti dutému ráfku – následkem je pohodlná a klidná jízda. Každý ráfek CORIMA je vyrobeno ručně ve Francii!

 


Brzdná plocha:

Kola pro ráfkové brzdy v modelovém provedení 2019 mají NOVĚ speciálně upravenou brzdnou plochu. Brzdná plocha byla upravena pro lepší brzdné vlastnosti v suchém i mokrém prostředí. Tato viditelná brzdná dráha také slouží jako indikátor optimálního nastavení brzdového špalku na ráfku. Všechny ráfky CORIMA jsou kompatibilní pouze s brzdovými špalky CORIMA! Použití jiných brzdových špalků může mít za následek zničení ráfku!


Náboje:

Veškeré náboje do kol jsou vyvinuty v  CORIMĚ a jsou vyráběny ve Francii z nejlepších slitin  na CNC strojích. Všechny zadní náboje využívají koncept "S" s 30zubovým volnoběžným rohatkovým kroužkem. Pro lepší přenos síly jsou na zadním ořechu  tři tvrzené ocelové západky rozmístěny po 120°. Západky jsou tlačeny silným obvodovým pérem do zubů rohatky.  Zadní  osa má Ø 17 mm a je vyrobena z kombinace titanu a hliníku- výsledkem je extrémně tuhá osa náboje. Tento koncept umožňuje použití ložisek typu 6000 jenž jsou schopny snést 2x větší zatížení než konkurence s menšími ložisky.


Barevné polepy:

Zatím nebyl přidán žádný komentář. Můžete být první...

Je nám líto, pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou vkládat komentáře.